Culturetes

Culturetes és un programa d’entrevistes presentat per Lluís Vidal. En 2018 vaig començar a col·laborar amb una secció setmanal de màrqueting digital. Actualment continuo en el programa.

Culturetes 332

Gustavo Pérez ens presenta el seu àlbum debut “Isla Roja”. Un meravellós disc debut que estic segura que t’encantarà. Pepita Sopeña ens presenta el seu nou llibre “Neures de pa sucat amb oli”. Projecte crowfunding. En la secció de màrqueting digital parlem sobre el sector editorial i com serà la seva digitalització.

Culturetes 331

Míriam Tirado, escriptora que ens parla de “Remogudes”.
Bernat Millet, codirector de la segona edició de “Lumínic” En la secció de màrqueting digital parlem de la reputació de marca i com afrontar una crisi de reputació.

Culturetes 330

El Dr. Eduard Estivill ens presenta el seu nou llibre “El método Tokei”, nous descobriments sobre la mecànica de la son. En la secció de màrqueting digital parlem sobre el màrqueting de la son i com tocar els cors per a copar els somnis.

Culturetes 329

Marco Antonio López Vilaplana ens presenta la seva última creació literària, el llibre de poemes “Nit”. En la secció de màrqueting parlem sobre les llibreries i la imaginació amb el llibre de Nabokov.

Culturetes 328

Entrevistem als escriptors Agustín Peralt i Cristian Perfumo. En la secció de màrqueting digital parlem del màrqueting nostàlgic i per què del seu èxit.

Culturetes 327

Al programa 327 parlem amb l’artista italo-americana Marina Sagona que ens presenta ‘Ubi consistam’, exposició de la galeria Chiquita room.
En la secció de màrqueting parlem sobre la internet profunda.

Culturetes 326

La convidada d’avui és la Dra. @CandelaCalle, directora de l’ICO, gestió sanitària, càncer i la digitalització de la salut amb @eliguillenamaro. En la secció de màrqueting digital parlem sobre la digitalització del sector salut.

Veure tots els programes a Mataró Audiovisual Culturetes


Radio 3 – Mundo Babel

Virtualmente Tuyo

Juan Pablo Silvestre m’entrevista en el seu mític programa “Mundo Babel”. Parlem sobre virtualitat, digitalització i màrqueting digital.

Text propi de Juan Pablo Silvestre:
“Virtual realidad que permite el acceso a un mundo diferente al “real”. “Déjame llevarte más allá del tiempo y del espacio donde nada sea real y nada haya de que preocuparse”, cantaba Lennon en “Strawberry Fields Forever. Telemáticamente conectados hoy a la banca, a lejanos lugares o a nuestros más ocultos dirigentes. ¿Cuánta virtualidad aceptable? “La que sea necesaria mientras que la vida sea más bonita que la que vivimos”, responde Eli Guillén, experta en marketing digital, la más virtual a la par que galáctica de las invitadas posibles. ¿Cómo se distingue a un ser humano en un mar de fakes y avatares?. ¿Cuantas videoconferencias y felicitaciones automáticas para no sentirse solos?. “Cuando la vida se hace excesiva surge la tentación de mutar, evadirse, buscar sucedáneos“, enuncia Eli. Espacio de libertad, manipulación sórdida, mediocre atajo a la fama, oportunidad para la poesía, Internet. Virtualmente tuyo.”