XARXES SOCIALS
Personalitzem i gestionem els teus perfils socials, a partir d’una estratègia i consultoria en màrqueting de xarxes socials ajustada a les necessitats del teu negoci o marca i a les característiques dels teus clients potencials.
Personalitzem i gestionem els teus perfils socials, a partir d’una estratègia i consultoria en màrqueting de xarxes socials ajustada a les necessitats del teu negoci o marca i a les característiques dels teus clients potencials.
Algunes claus per triomfar a les xarxes socials són crucials per generar impacte entre els teus usuaris i aconseguir una resposta de part seva.
L’important és generar un vincle emocional entre l’audiència i la marca. Per a això, cal que tinguis al darrere una estratègia de xarxes socials i grans dosis de creativitat.
Quedar-te en l’imaginari de la teva audiència.
Enfortir la teva imatge de marca.
Establir un diàleg amb la teva audiència.
Augmentar el trànsit orgànic i posicionament orgànic.
Si haguéssim de respondre una enquesta sobre en què invertim el nostre temps, probablement molts de nosaltres respondríem que amb el telèfon mòbil.
I és que per a molts s’ha convertit en un factor imprescindible en la seva vida i això les marques ho saben. La publicitat s’ha adaptat a les noves tendències i ha trobat en les xarxes socials l’ecosistema perfecte per fer publicitat.
Deixa en mans d’un professional la gestió i la cura de la teva comunitat social. La figura del Community Manager té molt de pes en l’èxit o el fracàs d’una estratègia de xarxes socials. T’has parat a pensar que és ell qui té el contacte directe amb el teu client actual o potencial? Aquesta és una de les raons principals per les quals has de professionalitzar aquest servei.
Si ets nou en això de les campanyes digitals, imagina que aquesta campanya és un vestit a mida. I que gairebé com tots els vestits a mida, necessita ajustos per tal que quedi perfecte.
Aquesta mateixa feina de sastre és la que traslladem a les campanyes de màrqueting digital i l’optimització corresponent.
L’objectiu és ajustar les campanyes per tal que, amb menys despesa, aconsegueixin més conversions.
Aquesta tasca d’optimitzar les campanyes es fa diàriament en totes les plataformes on estigui implementada la campanya de pagament.