XARXES SOCIALS

Personalitzem i gestionem els teus perfils socials, a partir d’una estratègia i consultoria en màrqueting de xarxes socials ajustada a les necessitats del teu negoci o marca i a les característiques dels teus clients potencials.

Algunes claus per triomfar a les xarxes socials són crucials per generar impacte entre els teus usuaris i aconseguir una resposta de part seva.

Fer-se popular a les xarxes socials és fonamental si vols ser un referent en el sector.

L’important és generar un vincle emocional entre l’audiència i la marca. Per a això, cal que tinguis al darrere una estratègia de xarxes socials i grans dosis de creativitat.

Què pots aconseguir amb això?

Quedar-te en l’imaginari de la teva audiència.

Enfortir la teva imatge de marca.

Establir un diàleg amb la teva audiència.

Augmentar el trànsit orgànic i posicionament orgànic.

QUÈ FEM?

Campanyes publicitàries a les xarxes socials: Paid search and social

Si haguéssim de respondre una enquesta sobre en què invertim el nostre temps, probablement molts de nosaltres respondríem que amb el telèfon mòbil.

I és que per a molts s’ha convertit en un factor imprescindible en la seva vida i això les marques ho saben. La publicitat s’ha adaptat a les noves tendències i ha trobat en les xarxes socials l’ecosistema perfecte per fer publicitat.

Servei Community Manager

Deixa en mans d’un professional la gestió i la cura de la teva comunitat social. La figura del Community Manager té molt de pes en l’èxit o el fracàs d’una estratègia de xarxes socials. T’has parat a pensar que és ell qui té el contacte directe amb el teu client actual o potencial? Aquesta és una de les raons principals per les quals has de professionalitzar aquest servei.

Optimització de les CAMPANYES

Si ets nou en això de les campanyes digitals, imagina que aquesta campanya és un vestit a mida. I que gairebé com tots els vestits a mida, necessita ajustos per tal que quedi perfecte.

Aquesta mateixa feina de sastre és la que traslladem a les campanyes de màrqueting digital i l’optimització corresponent.

L’objectiu és ajustar les campanyes per tal que, amb menys despesa, aconsegueixin més conversions.

Aquesta tasca d’optimitzar les campanyes es fa diàriament en totes les plataformes on estigui implementada la campanya de pagament.

COMPLETA EL FORMULARIO

MERENDOLAS DE MARKETING

Te propongo que todos los jueves de 16:00 a 16:30 hagamos nuestra merendola marketiniana, donde compartiré las últimas novedades del sector. Podrás hacerlo desde tu sofá.

¡ME APUNTO! 

Abrir chat
1
Hola, ¿en qué puedo ayudarte?